2 år

Hej hej bloggen.. ;P
nästan två årsen jag skrev här.. och tänkte göra ett försök att ta upp bloggandet igen.. Det har kliat oerhört mycket i fingrarna, men tiden eller orkar har inte funnits.
Vad har hänt på dessa två år.. Hehe, vart ska jag börja..
Kortfattat, träffat mannen i mitt liv. Blev snabbt sambos, flyttade till en undebara takvåning på 105 kvm mitt i stan.
Blev gravid, flyttankar på eget hus kom ganska snart efter att vi flyttade till stan. Gick på ca 30-35 husvisningar, och i höstas så hittade vi det perfekta radhuset i Bomhus. Våren gick jag blev större och större.. + 32 kg vid inskrivnigen på förlossingen.. :O
Vår älskade son föddes 30 juli 2011.. Namnet blev Karl Jack Hyllengren <3 Kärlek från första stund.
December 2011 flyttade vi ÄNTLIGEN in i vårt helt egna radhus.. Och jag älskar det.. Jag trivs som fisken i vattnet. Nu renoverar vi lite pö om pö.. Bilder kommer ni garanterat att få se..
Jack växer och växer och är redan 10 månader.. Men mer om det sen ^^
Välkommen tillbaka säger jag både till mig själv och till er som vill läsa.. =)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0