Shoppat =)

Blev lite shopping idag.. Snålade riktigt då jag hittade massor med fint.. men lär spara pengarna till att göra fint i trädgården.. Blommor till landen och altanen.. =)
men lite vart det iaf
Härlig sommarklänning.. från H&M
Ny t-shirt till pappan i huset <3
Två bikiniöverdelar och ett par shorts
Kan man kalla det tub-top?! att ha under lite tunnare tunikor/linnen
Sommarfin blir prinsen =) t-shirten fick han av Emma i 10 månaders present <3
Shorts och t-shirt.. Älskar turkost på Jack.. Han har så blåa ögon och ännu blåare blir dom i turkost =)
Tack vännen min för idag.. Nu ska jag strax börja med maten.. Jack liger uppe och sover, däckade så fort vi kom hem.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Ååå, den sommarklänningen har jag kikat på i H&M´s webbshop, (inte sett i verkligheten), men den ser sååå fin och skön ut :) Nu vill jag ha den ännu mer!



Så mkt fint :)



Sv: Bowlingsetet var verkligen supersött, perfekt för småttingar :) Fast Eltons kusin Elis som blir 5 år i höst tyckte med om att spela med det :D hihi... Vi hittade det på en babyproffsen butik (Lekstugan) i Hudiksvall :)

2012-05-31 @ 17:24:10
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Lina- mamma till Gustav

Tack för din kommentar :) kan bara säga det samma om din ;)

Min Gustav har både djungelbodyn (fast i brunt) och aptröjan, en superfin kollektion :)

Helgen har varit toppen här, hoppas er har varit detsamma :)

Blir nog bloglovinfölje här ;)

2012-06-02 @ 23:53:54
URL: http://vardagslivochbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0