Ryggj*vel

För 11 månader sen åkte jag på mitt första ryggskott.. Sen har dom kommit titt som tätt.. Efter i dag så 6 st på 6 månader.. Senast bara 3 veckor sen.. Jag har nu fått arslet ur vagnen och börjat hos en sjukgymnast, innan gick jag hos en kiropraktor.. Det har visat sig vara en förlossningsskada.. Och några fler barn få det inte bli om jag inte är ok i ryggen och höften., känns otroligt surt eftersom det är dax för ett syskon till Jack. Om jag fick bestämma, vill säga.. Jag har förskjuten kota och lösa diskar.. Ischias i båda benen.. Morr morr..!

Det är så lite som behövs för att det ska smälla till.. Idag har vi gått på Ikea, tapetserat hemma hos svärpäronen och busat massor.. Sen skulle jag ur bilen, och kände hur det högg i svanken och höften.. :,( så varmt bad och en massage och massa stretching så ligger jag nu ämlig i sängen och funderar på om jag får upp Jack ur sängen imorgon bitti.. Han ska till dagis och jag ska jobba.. Hua.. Pallar snart inget mer.. Och fick en "skön" dom av min sjukgymnast att kvalitén på ryggen är som en otränad 40 åring och blir det inte bra snarast så blir det diskbrock och rullator vid 50 år., tack så jävla mycket..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0