Inskolning

Är inne på jack's tredje dag på förskolan.. Och det går super bra..! :) han är så nyfiken på allt.. Och bryr sig inte alls om mamma går iväg.. Sitter just nu och dricker kaffe medans Jack är ute och leker..

När vi är klara här så åker jag och Jack med bussen in till stan.. Jag ska möta upp en tjej och köpa me&i kläder av henne.. Ett helt paket för bara 160:-
Toppen..! Och bra till dagis.. Tänk jag som aldrig köpte begagnat förr.. Haha..!

Vad har hänt under den här blogg pausen?! Hum ja inte så mycket.. Umgåtts med vänner, familjen och pysslat hemma..
Jack har inte börjat gå själv än.. Men nu är det nära.. Han går och håller i endast en hand, går med gåvagnen och kör rally med Bobby caren.. :P full fräs..!

Imorgon och på fredag tar Robban inskolningen.. Han är ledig och vill självklart vara med.. Så då får jag några timmar hemma.. Skönt.. Jobbar kväll hela veckan pga inskolningen.. Och för att Robban har förmiddag fram till i dag..

Ha en fortsatt härlig dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0