Ledig fredag

Har vart ledig idag.. Så himla skönt :)
Vi hade ställt klockan på 7 imorse.. Väckte Jack, han fick välling och sen klädde vi oss och började leka lite.. Jag och Robban åt frukost och Jack fick gröt innan pappan och Jack cyklade till förskolan.. Medans dom var borta så dammsög jag hela huset.. Tog reda på köket och när Robban kom hem så åkte vi iväg till återvinningen med lite skräp.. Innan 10 var vi färdiga :P
Väl hemma så började jag med dagens middag.. Fläskytterfilee gryta.. Lök, purjo, vitlök, kantareller, morot och blomkål..
Vid 12 hämtade jag prinsen på dagis.. Tog en härlig prommis och han somnade helt utmattad :)

När han vaknade cyklade vi ner till bästa vännen.. Fikade och hade det super mysigt <3 som alltid..!
Var där ett bra tag och vi cyklade hem lagom till middagstid..

Mysmiddag med hela familjen..
Nu sitter vi i soffan och Jonas är här.. Trevligt.. Tända ljus och en najs film på tv:n.. Ska snart krypa ner i sängen.. Jobbar hela helgen.. 7-16 både lördag och söndag.. :)


Kommentarer
Postat av: Emma, mamma till Julia

I love you <3 du är verkligen min bästa vän, litar på dig i vått och torrt :) pussssssaaar

2012-09-08 @ 11:16:11
URL: http://www.emmzien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0