Fredag

Jippi, ingen feber på Jack.. Visade sig vara en klassisk tre dagars.. Vilket jag oxå trodde.. Idag har han vart sitt gamla jag.. Fast han är fortfarande kinkig med maten, vägrar med andra ord.. Han drack nästan hela vällingen imorsen.. Men gröten ville han INTE ha.. Provade med lax och potatis, men nej..!! Några skedar bara sen åkte munnen ihop.. Så var han HELA dagen igår.. Det ända som funkade var välling..!!
 
Hela familjen packade ihop oss och åkte till Barnenshus och köpte Jacks födelsedags presenter =)
Och i bilen så åt han en HEL banan och drack massa vatten.. Nu var mamman lite lättad.. =) Och han åt av både min och Robbans mosbricka på Ica Maxi.. både korv och mos åkte ner.. Jag ratar egentligen pulvermos, men vi blev så akut hungriga och Ica låg nära.. Har inte ägt ett pulvermos paket de senaste 3 åren, godast att göra själv, och betydligt nyttigare..
Nu är vi färdig med Jacks alla paket, bortskämda lilla unge.. Men morsan är inte så förtjust i begagnat, nytt ska det vara.. =)
Jack fick bada när vi kom hem, skönt tyckte han.. medans vi fikade..
 
Robban åkte för en stund sen till jobbet, natt helg.. usch.. och om ca en timme kommer svärpäronen och hämtar Jack.. Jag jobbar 7-22 imorgon, och som sagt så jobbar Robban natt.. Kommer bli tomt hemma när jag både är karl fri och barnfri.. Hum vad ska jag då hitta på..?! Har satt igång en maskin med disk och en maskin med tvätt.. och hängt den maskinen som var i..Luktar så gott med nytvättat :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0