God natt :)

Ligger i sängen ny duschad., härligt.. Har hela stora sängen för mig själv.. Robban är med Patrik och fiskar.. Riktigt kul för grabbarna.. Min dag har vart toppen.. Började dagen med bullbak. Är ute i god tid till jack's ett årsdag :) När bullarna var klar så packade vi in oss i bilen jag och Jack.. In till stan och mötte svärmor.. Kikade på skor åt prinsen.. Blev ett par jätte fina klassiska kavat skor :) fast det får han när han fyller år.. Jag hittade mega mysiga byxor till prinsen inför dagis i höst och en långärmad t-shirt.. Vi tog en kopp kaffe på stan innan vi bestämde oss för att åka till strömsbro handelsträdgård.. Påväg till bilen så öppnade sig himlen.. Det började åska och blixtra nå så in i bomben.. In på porlan och pyret för stt komma undan regnet.. Men där kunde vi ju inte vara hela dagen, plus att parkeringsbiljetten hann gå ut..Så jag sprang till bilen, vilket jag ångrade stort att jag nu hade parkerat så långt bort.. Hämtade upp Jack och svärmor.. Lagom då slutade det regna.. :P Den här gången köpte jag inga blommor till mig utan knåpade ihop en blomma till Anette. Pappas tjej som fyllde i juni.. Svärmor följde med hem och smakade på bullarna jag tidigare bakat.. Vid fem hämtade jag min farmor och farfar och nät bilen var full så åkte vi ner till pappa.. Det bjöds på brak middag.. Tre rätters.. Jätte mysigt och trevligt som alltid..! Tack för en toppen kväll..! Jack var helt makalös.. Han sov endast 30 min på stan, men var så pigg, pratglad och busig.. I hela 5 timmar höll han igång utan att gnälla eller bli trött.. Han somnade ovaggad när vi kom hem.. Medicin och välling, ombyte och marsch i säng.. :) Tack för en härlig dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0