Helgen som var

som sagt så jobbade jag hela lördagen.. gick bra men var så himla slut när jag väl fick gå hem, en aning sent på köpet.. Jack var hemma hos oss med farmor och farfar.. Fast han sov så klart när jag kom hem.. Men skönt var det på söndag morgon att få gå och hämta honom.. Tack snälla farmor och farfar för hjälpen med prinsen.. <3
 
Söndagen bestog av mys mys mys.. Robban åkte iväg en sväng med Lasse, jag han undertiden med bakning, städa och tvätta kläder.. =) Lasse kom sen på fika, och vi spånade lite om sommaren då han får semester samtidigt som robban.. samma vecka iaf..
 
Idag har jag jobbat, men bara en kort tur..Robban har eftermiddagsvecka, ända till torsdag, sen är det 5 veckors semester.. HÄRLIGT..!!!! 
 
En annan sak som jag gjorde igår, sålde min gamla mobil, en väggtext i trä och gamla glas.. inom loppet av 1 timme.. och idag sålde jag Jack´s gåstol.. =) Semester och Ullared..!!! 
Luddigt inlägg men ska bättra mig.. Fler inlägg och mer bilder..!!
 
ha en fortsatt bra kväll.. 
 
ps. Jack har ÄNTLIGEN börjat få tillbaka aptiten..!! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0