men hejsan

ja det var nån dag sen jag satt vid datorn och bloggade.. Igår jobbade jag.. vaknade när klockan ringde 6.45.. hörde regnet ösa ner.. det var inte att man hörs dropparna, utan det var vattenfall.. Suck tänkte jag, då jag skulle cykla till jobbet.. drog mig länge i sängen.. men tillslut så tog jag mig i kragen och gjorde mig klar för en dag på jobbet. Packade iordning väskan, för när jag slutat skulle jag till bror och fika..
Regnkläder, keps och gummistövlar åkte på när färden ner till jobbet började.. Var TORR när jag kom fram, lycka.. =) 
Men det var väl ett konstigt väder igår, från att HÄLL regna till att vara strålande sol och kanon varmt efter lunch.. 
Det var trevligt hos bror min.. Fick tårta, bullar och kakor.. Jack hade sovit hos min mamma mellan fredag och lördag.. så det var så himla mysigt och skönt att träffa prins bus.. =)
 
Robban fick sluta tidigare så han kom och fikade han med.. När vi åkte hem så köpte vi med oss thaimat.. Klockan var mycket och varken jag eller Robban hade ätit sedan lunch.. 
Nog om igår..
 
Nu på morgonen har jag blåst upp Jacks pool.. här ska badas =) Men efter förmiddags sovstunden..
Mamman sätter sig nog och plaskar lite hon med..
Har inga större planer på dagen, utan tar den som den kommer.. SKÖNT..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0