Semester dag..

Vi fick sovmorgon till nio idag, tack lilla älsklingen.. När frukosten var intagen så gick jag och pappan ut och röjde undan allt på altanen.. Sopat sågspån och gått med skräp, karlar skitar ner bra mycket när dom håller på ;P När lilleman vaknat efter fm luren så tog hela familjen en cykeltur.. Först ner på erikshjälpen, där hittade vi en träleksak (!!) som skrutt får när han fyller 1.. Vidare på "nya" second hand affären vid dalapalatset.. Men där var det inget att titta på.. Åkte vidare till Brynäs rödakors.. Väl färdiga där stannade vi och åt mat.. De är ju trots allt semester.. Men jag åt nog världens sämsta kycklingsallad.. :( men men..! Innan vi skulle till Ica så stannade vi på ännu en second hand butik.. Den vid vianor.. Och där hittade jag en näst intill oanvänd didriksson jacka.. Kan han inte ha den i vinter så då spar vi den till nästa.. Stl 100 var det på den.. Och det blir nog lite förstort nu i vinter, men som sagt nästa.. Och priset.. 30:- shit, kunde inte bara strunta i den.. Så om nån letar en vinteroverall i stl 100, så finns det en sån där.. En didriksson den oxå.. Den var lite mer använd, men ändå, ha som extra?! Vi kom hem för 30 min sen.. Jag har hunnit fylla upp jack's pool, han badar nu.. Måste passa på när solen har vart framme :) Jag och min kärlek sitter och njuter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0