Tidig morgon

Morn morn.. Är trött idag, Jack vaknade kl 5.. :O och somnade om lagom till när jag ska upp.. Inte för att han levt om i vår säng, men kan ligger ändå vaken.. Han fick i sig 30ml välling :( hua det måste göra så ont.. Robban ska försöka igen senare när dom går upp.. Ska köpa mer vindruvor idag, det äter han utan skal.. Och när han har svårt att dricka.. Är ju mycket vätska i vindruvor likaså gurka som han kan äta.. Men det tar långtid för varje skiva.. Åhh det gör så ont i mig när jag ser och märker hur förbannat ont han har.. Nu är det snart dax att åka till jobbet och jag hoppas på uppehåll på eftermiddagen.. Så jag, mamma och Jack kan åka till lekparken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0