Vilken natt =(

Hua vilken rent av sagt helvetes dag..!! Borde inte klaga, MEN..
Jack åt riktigt bra igår efter att ha matvägrat i över en vecka.. och det fick vi sota för i natt.. Han vaknade första gången vid 1, sen vid 3..och från 3 fram till 8 skrek han konstant.. och då menar jag konstant.. vi försökte verkligen med allt.. Robban var guld värd, han gick runt med Jack.. Magont och super trött är ingen bra kombo.. =(
Magen gjorde revolt av att få i sig bra med mat, och då var det inte hans normala portioner utan mycket mindre.. Efter mycket om och men så somnade han efter att ha pruttat lite.. men sov bara 30 min.. Robban hade hunnit åka så jag satt och vagga, gick runt och försökte få honom att sova en stund till.. Lyckades =) han sov i 2 timmar, jag hann och vila..
När Robban kom hem så vaknade han, försökte med lite havregrynsgröt.. Lite gick i.. När Robban åkte till jobbet så var jag mer död än levande kändes det som.. Vi la oss i sängen uppe och sov till klockan 15.. Han vaknade lite piggare, fick alvedon (tänkte jag skulle prova, och visst det hjälpte), han åt en HEL banan och lekte jätte fint i sängen.. I två timmar höll det sig..sen började det om.. men inte lika intensivt som i natt.. Fick i honom ytters lite mat och några vindruvor..
Nu sover han för natten, hoppas jag..
Hua jag är helt slut efter EN dag.. tänk då föräldrar som har det så här i flera månader.. Jack som aldrig har grinat på det här sättet förr.. Fösta gången han inte sovit under natten.. vi måste ha haft tur.. han är snart 1 år..
 
En lite piggare prins, bananpicknick i sängen ^^
Skenet kan bedra, är inte så pigg som det verkar..
Trött och ledsen kille.. tillslut somnade han <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0