Vilken förmiddag

Jag och Jack gick upp strax innan 10 (!!!), Jag åt frukost och så mös vi lite innan det var dax för Jack att sova förmiddag efter gröten vid 11.. (Vi vaknade betydligt tidigare än 10, men vi gick ner till 10 ^^)
När han hade somnat så satte jag fart här hemma.. Har tvättat och städat hela huset.. Spelade lite "sommar" musik medans jag höll på.. Trotsade vädret genaom att spela Ledin, Vreesvjik, Gärdestad, Broberg, Grymlings och massa fler gobitar.. Hann nästan precis lagom färdigt till han vaknade, bara att torka golven uppe.. så skönt.. 
 
Han fick lunch medans vi väntade på att golven skulle torka. Men var en aning fundersam över vad jag lagat.. Men efter många funderingar så slujade han hela portionen.. Dock åt han inget konstigt, makaroner, broccoli, majs, bacon, lök och lite grädde.. Super gott och enkelt.. Passar både vuxna magar så som småbarnsmagar..=)
 
 
Snart kommer Robba hem, så då ska vi packa in oss i bilen och åka till Maxi och storhandla.. Vilket behövs för det ända som är i kylen (känns det som) är grönsaker, mjölk och smör.. hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0