God morgon torsdag

Men herregud vilken härlig sovmorgon Jack gjorde.. 9.30.. Bra där prinsen min..
Pappan i huset är på sista kurs dagen.. Men vet inte riktigt vad han tänkte på imorse.. Han klev upp, klädde sig och var nästan på väg att åka till Sanviken. Jag vände mig och kollade på klockan, 5.. Och han ska upp 7.. gick ner och frågade va han gjorde uppe så här tidigt.. Kom upp och lägg dig, sa jag.
Ja men vad är klockan, frågade han. 5..!!!!! svarade jag, med ett skratt..
hahahaha..!!
så han gick upp och la sig 2 timmar till.. Ja ibland är inte huvudet med..
Idag väntas en tur på stan, igen.. Fast med brorsan.. Han ska bjuda på lunch =)
Idag skippar vi bussen, trots att Jack älskar att åka buss. Tar bilen istället..
Ha en fortsatt fin dag..
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Ha ha ojdå, då blev de 2 timmars "extra" sömn där =)



Så söt Jack e! Helt underbar.

Kul att hitta en ny blogg såhär. Din e jätte fin.

Tack för din fina kommentar inne hos mig.



Kram

2012-05-31 @ 19:07:45
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0