Nä men

Nä men titta, jag tog mig tid att skriva lite här.. Hehe ja vad har hänt sen september?!
Jobbat, prinsen har vart på dagis, där han stor trivs :) pysslat hemma, ja det vanliga.. Jo jag och mamma har vart till Ullared.. En hel helg med shopping.. Det var så mycket folk att vi nästan fick syrebrist.. När vi kom hem så hörde jag att det var rekord, 25 000 besökare och de sålde för 31,6 miljoner kronor på lördagen när vi var där..
För en gångsskull var jag ego och köpte mycket kläder till mig själv, vilket aldrig händer när jag är där.. Julklappar så klart, kläder till övriga familjen och saker till hemmet.. Det jag är mest nöjd med var vinterdressen till Jack.. Turkos vinterjacka för 129:- och svara täckbyxor för ynka 69:-.. Tummen upp.,!

Jag längtar så innerligt till julen.. Idag var jag till rusta och köpte gardiner och matta till köket.. Är nästan klar med alla julklappar.. Bara farmor/farfar, pappa och Cajsa kvar.. Sen är det klart. Har nog aldrig vart ute i så här god tid.. Men skönt är det.. :)

I onsdags var jag på bio med min allra bästa vän.. Sista twilight filmen.. Den var så bra.. På torsdag ska vi gå på Tomas järvheden :) längtar som en tok.. Kvalitets tid är vad vi behöver.. :)

Låtar att börja uppdatera mer.. Nu ska det bli ordning på torpet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0