Fixar dag

Sitter i soffan och tar en vila.. Kaffe koppen sitter fint i handen.. :P blev en trög morgon.. Både för mig och Jack, trots att vi la oss tidigt igår.. 6.50 ringde klockan men drog mig ett tag eftersom Jack inte vaknat än.. Gick in och väckte en super trött kille.. Vällingmys och sen gick vi ner.. Lite bus innan det var dags för grötfrukost både jag och Jack mumsade mannagrynsgröt :)

Vi tog en härlig promenad till förskolan, jag lämnade en obrydd till fröknarna.. Han älskar sina fröknar.. :)

Så idag blir det städ och tvätt här hemma innan jag ska hämta hem Jack igen.. Upptäckte imorse att de är lite väl skitigt här hemma.. Jack fick rena strumpor på sig innan vi gick ner.. Och när vi skulle klä oss och gå till förskolan var dom skitiga.. Usch..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0