Ryggjävel

Har inte skrivit nått om min förbannade rygg.. Åkte på ett ryggskott i måndags, senast var ju bara 2 veckor sen.. :/ så fick sjukskriva mig på tisdagen (var ledig i måndags)
Jag ringde till olika kiropraktorkliniker i stan och fick rekommendationen att gå till en kille som heter Niklas.. Fick en akut tid på tisdag fm.. 500:- fattigare men en frisk rygg.. 3 låsningar och en väldigt sne höft.. 2 1/2 cm skillnad.. Yes nu kan ja gå utan att höften gör ont.. Så nu lär det införskaffas gymkort.. De obefintliga magmusklerna måste stärkas.. Och ryggen måste tränas.. :) så bästa vän och jag ska kika runt och prova olika ställen så får vi se vilket som passar oss :) tummen upp.. Vilket passar bra eftersom jag vann en tradera vinst.. Ett par helt nya asics gel löparskor.. Rosa/vit så klart ;P

Det är inte okej att ha så kass rygg som jag har och är bara 24 år..
Men kommer nog alltid att leva med lite ont, var med om en olycka när jag gick i gymnasiet.. Och sen dess har ryggen spökat.. Sen blev det inte bättre av min groteska viktuppgång när jag var gravid..
Men nu är jag på väg till rätt håll och det känns underbart..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0