Sep. 21, 2012

Ligger i soffan och har fredagshäng med mig själv.. Barnet sover och älskling jobbar natt.. Har haft en toppen dag.. Jobbade förmiddag idag, super najs på en fredag.. Lyx..! Väl hemma så åt vi lunch och sen började vi röja lite här hemma.. Karln min åkte iväg och jag och Jack fortsatte greja och tvätta här hemma.. När Robban kom hem så hjälptes vi åt med middagen.. Karré i ugn, kantarell sås, potatis, blomkål och sallad.. Super gott blev det.. Tillochmed Jack älskade det :)

När karln åkte till jobbet, Jack och jag gick ut.. Prinsen åkte med Bobby caren hela två varv runt hela skolan.. Så en lång tur körde han.. Go hjärtat..

Imorgon väntas gym.. Härligt.. Och medans jag och Emma gymmar så ska Jack vara hos min bror :) kul.. :)
Jag och mamma ska packa bilarna inför söndagens loppis.. Ska bli kul att få undan lite..


Kommentarer
Postat av: emma och julia

UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2012-11-07 @ 08:07:34
URL: http://www.emmzien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0