Äntligen

...går det att mobilblogga.. :) Robban har nu semester, så himla skönt.. Vakna brevid varandra varje dag i 5 hela veckor.. Jag gillar't..! När Robban slutade jobbet så åkte jag och Jack in till stan och mötte upp pappan.. Gick runt och kikade, lyssnade på musiken som spelade.. Åt lite mat.. Über god Caesar sallad..! Vi mötte sen upp Jenny, Patrik och Felicia.. Myst massor men när klockan började närma sig 22 så åkte vi hem.. Jag ligger nyduschad i sängen medans Robban är nere och kikar på tv.. Jag ska jobba en kort tur imorgon bitti, sen kommer mamma och om det är bra väder åker vi till bourlongern och gungar i lekparken.. Kaffe termosen med så klart :) Få se när plutt vill tänkas vakna imorgon.. Han ville INTE ha någon välling.. Bytte märke för att se om han blir bättre i magen!? Kanske var det därför, få se om han vill ha imorgon.. Han har inte ätit sen kl 17, förutom några gurkor från min sallad.. Ska det återstår att se, det är ändå Robban som tar honom.. ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

vindruvor kan man få mycket gaser i magen av, det kanske förvärrar saken?

Svar: han är nu bra i magen.. och det jag läst om vindruvor så står det inget om gaser.. och när han matvägrat i över en vecka så är man ju glad att han vill äta nått.. hellre det än att han ska äta sånt som är mycket socker i..
emma

2012-07-12 @ 18:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0