10 månader efter

Ända baksidan med att ha varit gravid är för mig att magen inte riktigt är där den ska.. Trodde att den skulle gå tillbaka mer.. Lär börja med nån form av träning, på riktigt.. Situps kan jag fortfarande inte göra pga att jag fortfarande har känningar i svanskotan. Den gick av när Jack var på väg ut.. AJJ, säger jag bara..!!
Går långa promenade varje dag, allt försvinner.. FÖRUTOM sista hullet på magen.. 2 kilo + kan jag leva med.. Kroppen förändras som sagt efter en graviditet.. Och jag kan leva med att tuttarna inte sitter där dom satt innan.. Men all lös hud.. Jag tycker inget sitter fint och jag ska nog gömma mig bakom fina tunikor i sommar..
Blev lite ensamhets tänk när mannen i huset jobbar och sonen sover..
nää nog om negativitet.. ;P
ha en fin kväll och en riktigt god natt
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0