En dag med bästa

Har vart hela dagen med min bästa vän och hennes Julia.. Fikat, kaffe och glass.. Busat med barnen, vart i lekparken och åkt på spontan tripp till owes och Ikea :)

Köpte en plast växt att ha i hallen och en ljus lyckta i plåt.. Ser ut som ett hus :)
På Ikea köpte ja nya kökshanddukar, konsoller och ett hyllplan.. Ska sätta upp i hallen ovanför pottskåpet.. Robban var inte så förtjust i idéen med en hylla där, men jag tror att det kommer bli jätte fint :) är så tomt på väggarna.. Och när vi är lite oense gällande tavlor så tyckte jag att en hylla skulle vara fint :)

Innan jag var med Emma så kom Anki på spontanbesök.. Kaffe och massa prat ^^ tack tack för sällskapet :)

Imorse färgade jag även håret.. Gjorde lite blonda slingor för att ljusa upp mitt barr.. Få se imorgon om jag måste göra lite till?!

Blev dåligt med bilder idag.. :( när jag förengångsskull hade med mig kameran.. Men men.. Haft en fantastisk dag iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0