God morgon

Lördag morgonen väcktes av regnväder.. Hua, men hellre nu, än i juli augusti.. Eller hur? Sitter och dricker mitt underbara morgon kaffe.. Har redan duschat, ätit frukost.. Och nu sitter jag i soffan och avnjuter en kopp rivigt.. Jack sitter på golvet och leker, tittar ibland på barntv.. Men snart är det dax för lite gröt, ombyte och fm vila.. Pappan i huset sover.. Han har jobbat natt och det väntas en till natt.. :( senare idag ska vi till min mamma och äta tidig middag.. Kl 15 ska vi dit, Robban åker till jobbet 17.. Mamma och hennes Anders åker till Turkiet imorgon, snacka om bra tillfälle att åka, när vädret är så här :)
Nu ska ja fortsätta dricka mitt kaffe.. Ha en toppen bra dag!


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia

myspys <3

2012-06-02 @ 20:04:06
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0