Härlig dag på stan

Jag och prinsen åkte in till stan lagom till klockan 12.. Gu så härligt skönt det var, lagom varmt för en shopping tur..Hittade lite, men vet inte vilket av det jag ska ha imorgon på midsommarafton.. Det visar sig :) Håller på mad maten nu.. tidig middag då jag inte ätit sen frukost.. Jack har både fått lunch och mellis på stan men jag har inte känt mig hungrig förns vi kom hem..
 
Oversize tröja och två linnen från H&M
Linne från H&M och halsband från Kappahl
 
 
Jack fick en skjorta som han ska ha imorgon, till beiga linnebyxor, tror jag.. =)
 
Det blev mycket blått idag, är ju lite av min favoritfärg.. och så passar jack så bra i blått =)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto och inredning)

jättefina saker! åh vad du kommer va fin i den där blå blusen utan armar! :) trevlig midsommar älskling! puss <3

Svar: hihi, tack bejb.. =) men det blir den blå/vita och vita långkjolen idag =) robban tyckte det ^^ men behåller den hel blåa ändå ha en jätte fin och härlig midsommar.. puss <3
emma

2012-06-22 @ 08:59:52
URL: http://www.emmzien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0