härliga söndag

blev inte mycket till bloggande igår.. och blir trist att skriva om gårdagen när jag inte knäppte några kort från festen.. glömde helt bort det.. :/
men på dagen så tog jag och jack en promenad i regnet, köpa lite mjölk och nytt nässpray åt lilleman.. Han har blitt förkyld.. rinnsnuva och hosta.. så kläder på och regnöverdraget på vagnen.. 


när vi kom hem så slappade jag till det i soffan medans Jack lekte.. Fick Mama tidningen i veckan och Allt i hemmet i fredags, så fin lördagsläsning -=)



När Robban kom hem så packade i iordning mat och barn och gick över till grannen längst ner på längan.. GRILLFEST.. och jäklar vilken fest.. Längesen jag hade så kul.. Jack var jätte duktig.. Pratglad som vanligt och gick från knä till knä hos alla grannar..
Jack fick följa med hem till kl 20,30 för att få välling och sen sova för natten.. jag gick tillbaka när han väl hade somnat.. Och Robban gick hem strax efter 21.. Han skulle upp och jobba extra idag, så han tog det lungt igår.. Jag kom hem efter 1,30 i natt.. :P
Dansat styrdans, haft trubadur, pratat massor och druckit gott vin..



Underbar kväll..!

Jack tog sovmorogn idag, tur för mig ^^
Klockan 12 gick vi ner och åt gröt.. :O
Fast välling fick han vid 8, men vi båda somnade om..
Idag händer inte så mycket, jag bjöd över svärpäronen på lite kvällsfika ikväll.. Efter att jag slutat jobba kl 20.. Äta lite varma mackor och mysa lite..
ha en jätte fin dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0