Kafferep

Har vart hemma hos Jack´s farmor och farfar och fikat så här på eftermiddagen.. Jätte goda bullar, och kaffet var super.. Första koppen på hela dagen.. så det satt fint i magen..
Pappan har åkt till jobbet och jag och Jack har lekt på golvet tillsammans.. Har även rensat i hans leksakslåda som han har i vardagsrummet.. Låg både kottar och alla vispar.. Ja inte konstigt att jag tyckt att alla har försvunnit.. :P lill terroristen hade tagit dom.. ^^
Kvällen ska jag och Jack mysa, mysa och mysa.. Stackars lilleman det har inte blivit mycket mamma, pappa, Jack tid när vi har hållt på här hemma.. Men nu ska det bli ändring på det.. Det märks så himla mycket på prinsen när han fått för lite tid med oss.. Han har tjurat i nästan 4 dagar, till och från hela tiden.. Men ikväll blir det egentid med honom.. =)
Är så glad att jag börjat blogga igen.. Så som det har kliat i fingrarna.. Hoppas att det håller i sig.. Och det där med mobilblogg är ju super najs.. lätt och smidigt, om man bara ska upptatera lite snabbt =)
ha en bra kväll och trevlig helg..
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0