Kvällsblogg

Sitter i soffan med en filt.. Altandörren är öppen, stekte ett ägg för 2 timmar sen men missade att sätta igång fläkten..! Typiskt, så det har luktat ägg i hela huset :P
Min underbara karl kom hem för en stund sen, just nu står han och hänger tvätt ^^ sicken karl jag har..
Han kom även hem med en cykelsits till Jack.. Så nu kan vi cykla när vi ska nån stans :)
På lördag skulle min bror egentligen ha inflyttningsfest, men den är tråkigt nog inställd och framflyttad.. Vi hade ju redan fixat barnvakt.. Men Jack får ändå sova borta, för jag kom med förslaget att åka till plantagen, fixa ute.. Grilla och dricka vin tillsammans.. Ha lite Emma och Robban tid, en dejt helt enkelt <3

Nu ska vi strax gå upp och lägga oss, så go natt mina vänner.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0