Marknad

Idag har jag och Jack vart på Ockelbomarknad.. Åkte dit med min fantastiska vän Caroline.. En snabb tripp då hon skulle börja jobba kl 14.. Men oj så trevligt, som alltid.. =)
Hittade lite saker, köpte remmar som Robban beställt, ett par fina badbyxor till prinsbus och en födelsedagspresen.. Jabbadabbado - memohängare.. Bra pris och så blir det kanon fint till hans rum sen när det ska göras om ^^
 
Tack bejb fär idag, men vi ses ju på lördag på jobbet =)
(hade med mig kameran, men hann inte (glömmde) knäppa nägra bilder.. suck!!)
 
Jack ligger nu ute i vagnen och ska försöka sova, och jag ska ta tag och plantera om blommorna jag köpte igår när jag var till Strömsbro handelsträdgård.. Nya blommor i krukorna på framsidan, då dom har stått sen innan påsken..
 
Han även klickan hem en ny bilbansstol från Jollyroom.se.. Dom hade ett kanon erbjudande på en.. 50%, och när det snart är dax att byta.. Så Jack önskar sig lite bidrag till den ^^ när han fyller år..
 

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia

vilken fin barnstol bejb, den där kommer nog bli perfa!! tänk att lillbus blir hela 1 år snart, tiden går så himla fort!! puss <3

2012-06-30 @ 23:19:13
URL: http://www.emmzien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0