Midsommar

För ovanlighetensskull på midsommar så är det varmt och strålande SOL..!!! Lovely..!
Jag och Jack gick ut och satte oss på framsidan och mös i värmen.. Jag drack det välbehövliga kaffet och Jack åt en smörgås.. Toppen..! 
 
Idag bär det av ut mot Uttervikarna, som ligger i Axmar.. Vi ska fira gammal traditionell midsommarfirande i Gåsholma, sen åker vi till stugan och äter middag..
Jag har fixat allt som kan fixas, maten ska bara packas i kylväskan.. sen så åker vi strax innan ett.. Jag ska snart väcka Robban så han hinner göra sig klar.. Jack sover, men är duchad och kläder är framtagna =)
 
ha en fantastisk midsommar.. Men ta det lugnt med alkoholen om ni har barn ^^ Hos oss blr det nog bara en nubbe till sillen, sen kör vi alkoholfritt.. Lika gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0