Midsommardagen

Igår så jobbade jag 7-16.. jag var jätte trött då vi inte kom hem förns 12 på natten, och klockan ringde 6.. men de gick super bra ändå.. Jack hade Robban fått väcka klockan 12.. trött kille ^^
När jag kom hem så gjorde vi oss iordning och åkte ner till svärisarna och grillade =) Super gott, men åt dock liiite för mycket så mådde inte så jätte bra när vi kom hem.. :P
Jag och Maggan tog två glas rött.. mm gott =) pappan fick dricka på midsommar så unnade mig lite vin igår..
Tack för en helmysig kväll..
 
När vi kom hem så la vi Jack och kröp sen ner i soffan och hade lite kvalité tid.. Soffmys och film..
 
Vi tog en rejäl sovmorgon idag, vi sitter fortfarande i morgonrock.. hehe, men så fort jag är klar här så ska vi göra oss klara, väcka Jack så han får äta lunch och sen åker vi och handlar lite. Nya blomlådor och blommor ^^
 
Ha en fin dag..
 
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0