Mitt i veckan

Shit redan onsdag.. veckorna bara rusar iväg, och mycket fortare går dom när jag jobbar.. Ja jobba, det ska kvällen sysselsätta mig med.. Slutar kl 21.. =) Jack gjorde mig en jätte tjänst imorse.. Han slog upp sina blå HALV TIO..!! tack lill hjärtat mitt.. Vilket behövdes, eftersom jag knappt sov nått natten innan.. Har plockat iordning allt jag köpte på ikea igår.. och det skom ska diskas är i diskmaskinen, som är igång.. Sängkläderna är i tvättmaskinen.. 
Så nya sängkläder i sängen till helgen.. toppen..
När Robban kommer hem från jobbet och efter att vi har ätit mat så ska han åka och laga mammas bil.. Den har gått sönder, eller avgassystemet har ramlat ner.. :P
 
Ha en fantastisk dag, det verkar vara bättre väder idag iaf =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0