mobilblogg

är det bra mig som det inte funkar att mobilblogga för??! kommer inte in på appen.. konstigt..

aja..
igår kväll innan matchen så spelade vi kubb, grabbarna drack några öl och jag smuttade länge på en smirrnoff..
Så taggad var jag.. haha.. Prinsen satt i vagnen och tittade på, han lär ha funderat på vilket konstigt spel.. pinnar flyger och vuxna blir antingen glada eller lite arga över att slå på andra träklossar.. haha..



Vi kom in lagom till matchen och jack fick på sig sin sverige pyjamas.. ^^ han var helt underbar, orkade NÄSTAN titta på hela matchen, och då brukar han lägga sig ungefär kl 21.. nu var klockan efter 22.. 



Jag var vaken en stund efter matchen sen kastade jag in handduken.. var jätte trött..
vaknade innan 6 imorse och insåg att sängen var tom brevid mig.. Jaha, så hade han somnat i soffan igen..!
Gick ner och frågade om han kunde komma upp.. Så där är det jämt när jag går och läger mig före honom.. Han somnar alltid på soffan, kul? Not..!!

Idag ska vi ha grillfest med grannarna, men vädret ser inte så vackert ut.. så det blir som att sitta inne?!
Ska ta och väcka karln som sover fortfarande.. Ha en bra dag, trots regnet.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0