Ny vecka

Måndag igen.. veckorna går så fort, så man hinner nästan inte med.. Jag fick sovmorgon idag.. Robban tog Jack när han vaknade vid 8.. Vilket behövdes för jag somnade inte förns 3 i natt.. :/ Kunde bara inte somna..
Nu är det dax för lite frukost för mamman, duschen är redan gjord =)
Idag ska jag ge mig på att sy gardiner ut till altanen.. Mamma kom med symaskinen i helgen.. Har även att par gardiner till svärmor som ska sys..
Robben jobbar eftermiddag den här veckan, så det blir inte mycket jobba den här helgen heller =( ska ringa och tala om att fredag, lördag och söndag är han ledig..
Jag kan ju egentligen jobba, men jag/vi vill inte lämna bort Jack.. Han har sovit borta mycket senaste tiden.. Den här helgen som var var nog den ända helgen på nästan 2 månader som han inte haft barnvakt..
Ha en toppen dag, och vi får hoppas att det slutar regna nån gång.. =)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0