Sagomys

När pappan åkte till jobbet vid 12 så la jag Jack ute i vagnen på altan.. Han var så trött, även fast han sov så länge.. ^^ sov i 40 min.. Fick i sig lite lunch, sen har vi haft sago maraton här hemma.. Läst massor och sjungit sånger från jack's fina sångbok han fick när han döptes.. Älskar "barnens älsklingar" har alla dom sagoböckerna.. :) även en massa Elsa beskov böcker.. De fick vi oxå när Jack döptes..

Jag sitter nu och äter lite sen lunch.. Jätte ambitiös är jag idag, snabbisar och köttbullar.. Och en avokado.. Orken finns inte när karln jobbar.. Har massa mat i frysen till Jack så han behöver ja inte tänka på, utan bara ta ut en burk.. Idag fick han bacon gryta med grönsaker och pasta.. :) betydligt godare än min lunch :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0