Skön söndag

Vilken härlig dag.. Fick sova två timmar till imorse när Jack sov middag.. Välbehövligt..!
Jag väckte pappan i huset vid halv ett.. och så gjorde vi alla iordning oss.. Packade in oss i bilen och jag skjutsade killarna till garaget, där Lasse och Patrik var. Jag åkte sen och handlade, själv..!! Hur gött var inte det..
Till Ö&B och sen Ica Maxi..
När vi kom hem så tände vi grillen, vi trotsade regnvädret.. Mums blev det =)
Prinsen sover nu och karn ligger uppe och kikar på TV.. Jag tittar på BIG BROTHER FINALEN.. =) Hejja Hanna..!!
Köpte Up and Go idag och var tvungen att prova dom så klart ^^
Det blev ett hjärta idag på rumpan.. Lite tjejigt, men va fan.. hehe
Kvällsgos <3
Ha en skön kväll så hörs vi imorgon
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lina- mamma till Gustav

Småsaker som att få handla helt själv eller bara ta disken i lugn och ro utan att barnet kryper in i diskmaskinen är rena lyxen, sånt man verkligen förstår när man har barn :)



Liberos up and go är en klar favorit här hemma, nästan den enda vi använder på Gustav, förutom på natten. Smidig att ta på, håller tätt och ser "bekväm" ut :) sen älskar jag när det kommer nya tryck, både när dansblöjan kom och nu den nya :)

Kram

2012-06-04 @ 00:01:30
URL: http://vardagslivochbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0