Snart middag

Håller på och lagar middag.. Provar nått nytt, dvs höftar lite med det vi har hemma.. Gryta på fläskkarre, med broccoli, morötter, purjolök och gullök.. Gott blir det iaf :) ris till.. Både mat till mig och Jack så de är inte så värst kryddstarkt..

Håller oxå på med att sy en gardinkappa till svärmor.. Tyget från helvetet.. Haha, svårt att sy i, svårt att få det rakt, tål inte värme så jag kan inte pressa snygga kanter.. Suck!!!!

Snart har oxå grundfärgen torkat så när Jack sover efter maten så ska jag måla första lagret.. :) ojj ojj det är mycket idag.. Hinner jag så ska jag fålla upp ett par linnebyxor till Robban och laga två av hans jeans..

Men nu ska det bli gott med mat iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0