Sovmorgon delux

Prinsen slog upp sina blå kl 8, Robban hämtade honom och gick sen ner och gjorde välling.. När han hade ätit upp så somnade hela familjen om ända till halv 11.. Hur skönt var inte det.. Jack har nyss ätit gröt och jag ska äta lite frukost.. Pappan ligger fortfarande uppe och grisar, men kommer nog ner snart.. :)

Idag har jag för första gången klätt Jack i vitt.. En vit body blev det idag.. Har jätte svårt med vitt på små killar.. Visst det är en neutral färg, men jag tycker ändå det är väldigt flickigt ?! Med just kritvitt.. Men pimpade bodyn med en dregglis :)


Kommentarer
Postat av: jessica

åh, sån liten sötnos! Förövrigt tycker jag det är dags för en dejt snart! I MISS YOU!

2012-06-06 @ 13:08:14
URL: http://jeskeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0