Vilken dag

Vilken härlig dag vi har haft det idag.. Hela lilla familjen gick till Jack´s blivande förskola, a.k.a dagis, idag.. Super trevligt och mysigt.. Fast visste redan hur det var där, mamma jobbade där förr..
Väl hemma så har vi, eller Robban satt upp lilla hyllan.. Det blev apbra..!
Jag började, men det blev lite snett..  :P
Mina killar åkte iväg en sväng så jag kunde pyssla lite hemma.. Bäddat rent i båda sängarna, rensat kläder och tvättat.. Skönt att hålla på när man är solo hemma =)
Mamma kom förbi en säng för att lämna lite mat inför fredagens student.. Min lilla syster, som inte är så liten längre, tar studenten.. Och festen/middagen ska hållas hemma hos oss.. Hoppas på bra väder, men vi bokade lokalen ifall att det ska bli häll regn.. Hoppas inte..!!
Nu ska jag fortsätta kika på filmen, och sen knyta mig.. Robban jobbar natt, men bara en natt.. så det är super skönt =)
H en fortsatt fin kväll..
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0