Vilken dag

Ligger nu i sängen och ska försöka sova.. Summerar dagen, den har vart jätte bra.. :) jobbade idag, men en kort tur 7-11.. Hur skönt var inte det?! När jag kom hem så stog Robban och dammsög soffan och bakom den.. Jag började med lunchen medans han fortsatte städa.. Jack satt snällt bredvid honom :)

Efter maten satte vi fart, lilleman sov och vi fick fart i både ben och armar.. STOR städade hela huset.. Effektivtid blev ca 3 timmar tillsammans.. Torkat, dammat, gnuggat, putsat.. Ja allt va städ handlar om har vi gjort idag.. Utom putsat fönstren..

När vi äntligen var färdig och prinsen hade ätit mellis, så gjorde vi oss i ordning och for ner till stan.. Lagom till klockan passerat 17.. Köpte student present till lilla syster min.. Mötte upp Jonas, åt på tennstopet.. Super gott..! Jack var lika charmig som vanligt :)

Vi tog oldsen ner till stan för att senare cruisa och tuta på alla studentflak :)
Jack var vaken nästan hela tiden, och nu hör ja han ligga inne i sitt rum, pratandes..! Han borde vara skiit trött..!

Under kvällens gång så har jag fått en sån fruktansvärd huvudvärk och känner mig öm i halsen när jag sväljer!? Bara jag inte blir sjuk.. :( så tog mig två Alvedon och lite kanjang.. Hoppas det hjälper..

Nu är det go natt så jag orkar upp imorgon, jobb väntas 7-16.. :)


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto och inredning)

tuffingen ;D

2012-06-10 @ 09:21:55
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0