Hemma dag

Jack var lite halv le imorse.. Så vi stannade hemma från förskolan.. Han får ju absolut INTE bli dålig för då blir det ingen operation på måndag.. Peppa peppa.. :)

Så prinsen fick följa med på mitt möte med chefen.. Vilket gick toppen.. Jobbar endast dagtid förutom att jag jobbar 2 helger av 5.. Och då oxå 2 delade turer.. Känns toppen.. Så på måndag den 24:e börjar jag äntligen att jobba 100% ska bli skönt..
Fick med mig schemat hem så har skrivit jack's schema på förskolan.. Kommer bli kanon..!

Just nu ligger Jack på golvet och kikar på chuggington.. Favorit, helt klart.. Och jag ska snart börja med maten.. Jag jobbar kvällen, så idag blir det inget fredagsmys med familjen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0